REGULAMENTUL UNITĂȚII DE CAZARE TURISTICĂ
CLEMENT APARTMENTS PIATRA-NEAMȚ
Stimaţi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Clement Apartments și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în unitatea de cazare şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
Pagina de internet www.apartclement.ro oferă informații necesare pentru rezervarea și petrecerea unui sejur frumos în județul Neamț. Veți gasi informații privind obiectivele de interes turistic, restaurante, cafenele, piețe, etc.
Modul de rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.apartclement.ro , la adresa de e-mail: booking@apartclement.ro sau prin intermediul platformelor de rezervări online.
Rezervările negarantate vor fi reținute cu până la o zi înaintea sosirii și eliberate în mod automat după acest termen, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, unitatea de cazare își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: booking@apartclement.ro cu minim 24 ore înainte de ora de check-in.
Tarife
Tarifele Clement Apartments diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, zi, interval orar, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe www.apartclement.ro).
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune al unității turistice, pentru a se elibera codul de acces în imobil și cheia aferentă apartamentului rezervat.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12:00.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care unitatea de cazare nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi.
Cazare
Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:
–În spațiile de cazare este strict interzisă organizarea de petreceri și alte evenimente.
–Nu este permis accesul în unitatea de cazare cu sisteme de sonorizare de tip boxe, mixere, amplificatoare etc. În cazul în care se organizează petreceri sau există vreo intenție în sensul acesta, vom fi nevoiți să anulăm rezervarea și/ sau să dispunem evacuarea spațiului de cazare.
–Este strict interzis accesul cu băuturi alcoolice în cantități mari și cu substanțe interzise – droguri, etnobotanice etc.
–Clement Apartments își rezervă dreptul de a-și selecta oaspeții și de a refuza cazarea persoanelor aflate sub influența alcoolui și/sau a substanțelor interzise, precum și a persoanelor nepoliticoase și turbulente, care, prin atitudinea lor, deranjează alți oaspeți sau aduc prejudicii imaginii unității de cazare.
–Cazarea persoanelor sub 18 ani nu este permisă decât în condițiile în care acestea sunt însoțite de către un părinte sau tutore pe întreaga durată a șederii.
–să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea structurii turistice, în caz contrar aceştia datorează suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
–să nu preia la plecare bunuri din dotarea unității de cazare;
–să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
–să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, unitatea de cazare îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.
–să nu intre fără permisiune în unitatea de cazare și în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului unității;
–să anunţe persoanele care vin în vizită, nefiind cazate la Clement Apartments: intrarea acestora în unitatea de cazare se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia unitații de cazare;
–să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile unității turistice; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta unității de cazare nu este responsabilitatea noastră, ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;
–să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea structurii turistice;
–orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor unitații de cazare fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc, fiecare unitate de cazare dispune de bucatării complet dotate și utilate cu tot ce este necesar pentru servirea meselor;
–după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.
–la părăsirea încăperilor se vor opri iluminatul, televizorul, plita și cuptorul electric precum și alți consumatori de energie electrică;
–când se țin ferestrele deschise, se vor opri sistemele de climatizare și încălzire;
–nu se vor lăsa deschiși robineții de apă din bucătării și camerele de baie; imediat după folosire aceștia se vor închide iar starea lor se va verifica la fiecare părăsire a unității de cazare;
–să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea camerelor;
–se interzice cu desăvârşire introducerea în unitatea de cazare de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
–nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la înfundarea rețelei de canalizare;
–nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta unităților de cazare;
–gunoiul şi resturile menajere se vor depozita selectiv în coşurile de gunoi amplasate pe raza unității turistice, pe următoarele categorii: hârtie, plastic, sticlă, deșeuri menajere, ulei alimentar uzat;
–uleiul alimentar uzat rezultat în urma preparării alimentelor se va colecta în recipientul special aflat sub chiuveta din bucatărie; NU se va arunca uleiul uzat în rețeaua de canalizare;
–nu se pun la dispoziția turiștilor articole de unică folosință pentru alimentație (veselă, tacâmuri, pahare, căni, etc);
–nu utilizăm lenjerii de pat și prosoape de unică folosință;
–articole de toaletă de unică folosință (căști de duș, șampoane, săpunuri, etc) putem pune la dispoziția turiștilor numai le cerere;
–vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia de acces în apartament sau ați uitat codul de acces în imobil. Pentru a se elibera cheia duplicat este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;
–cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;
–pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilității, solicitarea;
–nu este permis a se aduce în imobilul turistic de obiecte și bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
–părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai unitatii de cazare;
–nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile unității turistice;
-nu faceți zgomot peste limitele normale, în acest fel deranjând sejurul celorlalți turiști;
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
- “NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția unitatea de cazare;
- “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteţi primi musafiri sau oaspeţi în spațiul dumneavoastră de cazare între orele 8.00 am şi 22.00 pm, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervalul orar 22.00 pm-8.00, va trebui achitată diferența de tarif corespunzătoare .Nu se admite depășirea capacității de cazare pe fiecare apartament.
Dress Code
Clement Apartments nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Clement Apartments sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar.
În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor Clement Apartments se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul unitații de cazare sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta Clement Apartments , conform legislaţiei aplicabile în vigoare. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
Clement Apartments dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 80 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.
În exteriorul unității turistice cât și pe balcoanele apartamentelor se poate fuma cu precizarea că este obligatorie folosirea scrumierelor puse la dispoziție.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în unitatea de cazare a persoanelor însoțite de animale.
Transfer aeroport/unitatea de cazare/aeroport
Clement Apartments oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Vă rugăm să precizați în momentul rezervării că doriți aceste servicii.
Mijloace de transport preferabile din punct de vedere al mediului
Clement Apartments face eforturi ca unitatea turistică să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător și de aceea promovează: sursele de energie regenerabile, economisirea de energie și apă, reducerea deșeurilor. Încurajăm folosirea de mijloace de transport ecologice: biciclete, trotinete, autovehicule electrice, etc. Pe site-ul unității turistice www.apartclement.ro se gasesc informații detaliate.
Restaurant și room service
Unitatea turistică Clement Apartments nu oferă servicii de alimentație publică și nici servicii de room service. Fiecare apartament este dotat cu bucătărie complet utilată pentru prepararea hranei. În holul unității turistice se află un distribuitor de gustări, alimentarea acestuia fiind făcută de firma care l-a furnizat și îl administrează.
Spaţiul de parcare şi autoturismele
Clement Apartments pune la dispoziția oaspeților locuri de parcare gratuite cu supraveghere video dispuse astfel:
-5 locuri în fața imobilului
-4 locuri în spatele imobilului, marcate cu numerele 1, 2, 39 și 40.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Siguranța obiectelor personale
Clement Apartments este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră.
Unitatea nu dispune de seifuri în camere! Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Clement Apartments .
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Spaţiile de cazare aflate la parterul imobilului sunt dotate cu băi accesibile persoanelor cu dizabilități.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteți găsi aici.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Lenjeria se schimbă la 3 zile iar prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului. Grupurile sanitare sunt dotate cu câte 3 prosoape/persoană (față, pcioare și baie). Dacă doriți schimbarea mai devreme a lenjeriei și/sau prosoapelor vă rugăm să anunțați. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
- au părăsit incinta unitatii de cazareului, fără să plătească pentru serviciile Clement Apartments de care au beneficiat;
- au produs degradări sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Clement Apartments se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul unitatii de cazare în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Piatra-Neamț.
Selectarea oaspeților
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor din unitatea de cazare. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în unitatea de cazare cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspetele trebuie să aibă grijă de bunurile aflate în proprietatea Clement Apartments, lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor Clement Apartments sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul unitatii de cazare să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza accesul și cazarea în Clement Apartments oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii unitatii turistice sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Clement Apartments va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din unitatea de cazare oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul unitatea de cazare.
Servicii oferite
Oaspeţii cazați în cadrul Clement Apartments beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția unitatii de cazare.
Servicii gratuite
– rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
– televizoare si cablu TV
– informații despre obiectivele turistice din zonă și posibilitatea petrecerii timpului liber
– parcare pentru oaspeţii care sunt cazaţi în unitatea de cazare
– acces liber în spațiile verzi aferente imobilului
– asigurarea de ziare și reviste în holuri
– acordarea de medicamente și materiale sanitare în cadrul primului ajutor în caz de accidente
– păstrarea obiectelor uitate si anunțarea turiștilor
– oferirea de materiale pentru informare turistică
Servicii cu plată
– transfer de la și către unitatea de cazare la aeroport sau gară
– excursii organizate în regiune
– telefonie internă și internațională
– trimitere și primire corespondență
– tipărire diverse materiale
– expunere materiale de promovare, cu aprobare în prealabil (minim 48 de ore înainte)
– multiplicări de documente
– servicii de ghid turistic
– bilete pentru mijloacele de transport in comun
– bilete de teatru și alte spectacole desfășurate pe plan local
– traduceri de documente
– oferirea de gustări prin intermediul unui distribuitor automat
Protecția în caz de incendiu
Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Camerele sunt dotate cu detectoare de fum, hidranții și extinctoarele de mare capacitate fiind amplasate pe holurile unității de cazare. Este disponibil un plan de evacuare în fiecare apartament.
Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul unitații de cazare și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul unității de cazare, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
La cazarea în unitatea de cazare, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare.
După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea unitații de cazare.
Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.
Cheia de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile.
Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.
Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia.
Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din unitatea de cazare.
Nu introduceţi în clădirea unitatii de cazare substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.
Nu fumaţi în cameră.
În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:
– În cazul izbucnirii unui incendiu în unitatea de cazare, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.
– Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie.
– Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
– Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare.
– Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă.
La părăsirea apartamentului, se urmăreşte să fie luată cheia de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.
– Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
– În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
– Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
– În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.
Protecția în caz de cutremur
Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:
– se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț/sotie, părinți) sau oaspeți impacientați;
– se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc.
– dacă sunteti în interiorul unei camere sau hol – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou sau masă din camera sau hol, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli, etc.
– pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor.
Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.
Clauze finale
Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Clement Apartments (cazare, evenimente, etc) are posibilitatea reală de a se informa și in consecință se poate spune ca a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Clement Apartments fără a se face notificări în prealabil.
Conducerea unității turistice poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Clement Apartments.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Clement Apartments!
Conducerea,
Clement Apartments